Unboxing: Giant Trance X Advanced E+ 2 - silný, výkonný a zábavný

Unboxing: Giant Trance X Advanced E+ 2 - silný, výkonný a zábavný

Z tohoto elektrokola nebudete chtít nikdy sesednout, naopak vás na něm bude bavit jezdit pořád dál, výš a rychleji.

Základem je kompozitní rám se zdvihem 140 mm a technologií Flip Chip, díky které si můžete přizpůsobit geometrii. Baterie je integrována do spodní rámové trubky s možností dokoupení dalšího externího zdroje či bezdrátového ergonomického ovládání výkonu. Kolo je dostupné ve čtyřech velikostech S, M, L a XL a na jeho výbavu se podíváme v unboxingu.

Specifikace


  • Motor: SyncDrive Pro, 85 Nm, powered by Yamaha
  • Ovladač: RideControl Ergo 3, grip integrated
  • Ovládací jednotka: RideControl GO, frame integrated LED display ANT+ Wireless display compatible
  • Baterie: EnergyPak Smart 625 EnergyPak Plus, 250Wh range extender compatible
  • Rám: Advanced-grade composite frame, Advanced-grade rear triangle, Advanced forged composite upper rocker, 140 mm Maestro suspension system
  • Vidlice: Fox 36 Float Performance, 150 mm travel, 44 mm offset, Grip 3-position Micro Adjust damper, Boost 110x15QR, e-optimized
  • Tlumič: Fox DPS Performance, EVOL Large Volume sleeve, 3-position Lever, 185 x 52,5 mm Trunnion mount, custom tuned
  • Řídítka: Giant Contact 35 Trail, 35 x 780 mm
  • Gripy: Giant Tactal Pro-E, single lock-on
  • Představec: Giant Contact SL 35
  • Sedlovka: Giant Contact Switch, dropper, 30,9 mm (S:125, M:150, L/XL:170)
  • Sedlo: Giant Romero, Neutral
  • Pedály: Flatpedal
  • Řazení: Shimano Deore SLX
  • Vodítko řetězu: MRP HD2 co-moulded chain guide
  • Přehazovačka: Shimano Deore SLX, 12-speed, Shadow+
  • Brzdy: Shimano Deore, BR-M420, 4-piston, hydraulic disc, 203 mm
  • Brzdové páky: Shimano Deore, BL-MT410
  • Kazeta: Shimano HG-M6100, 10-51T, 12-speed
  • Řetěz: KMC e.12 Sport, NP/NP, e-bike optimized
  • Kliky: Praxis Wave 36T Cold Forged 4130 premium steel Praxis e-Cadet+ custom forged crank arm set (Q-factor = 168, XS/S:160, M/L:165, XL:170)
  • Ráfky: Giant AM 29", Tubeless ready, 30 mm inner width
  • Náboje: Shimano MT410, Boost, Center-Lock, [F] 110x15 [R] 148 x 12 mm Micro-Spline Drive Body Thru-axle
  • Dráty: Sapim E-Lite [r] Race [f]
  • Pláště: Maxxis Assegai 29 x 2,6" foldable, Tubeless, EXO, 3c MaxxTerra[F]Maxxis Dissector 29 x 2,6" Foldable, Tubeless, EXO+, 120tpi 3C [R]

Geometrie




Unboxing


Už samotná krabice naznačuje, že toto elektrokolo je pořádný „kus”. Putuje rovnou do montážního stojanu.



Rám v barevném provedení „starry night” poutá náležitou pozornost.



Namontujeme přední kolo pomocí pevné osy a vycentrujeme brzdový třmen.



Srovnáme 780 mm široká řídítka a 50 mm dlouhý představec, které jsou v rámu osazeny už z výroby. Jsou v režii Giantu. Pokračujeme osazením teleskopické sedlovky - Giant Contact Switch se zdvihem 170 mm a jejího ovládání na řídítkách.



K sedlovce patří i sedlo Giant Romero.



Ke kolu je přibaleno i příslušenství v podobě plastových platformových pedálů, „tubeless kit” na předělání kol na bezdušová a další.



Zkompletované kolo (ve velikosti L) zavěsíme na váhu. Její hodnota se zastavila na 24,37 kg.



Giant Trance X Advanced E+ 2



O elektrický pohon se stará motor SyncDrive Pro s točivým momentem 85 Nm. Jeho výrobcem je Yamaha, hmotnost samotného motoru je 2,7 kg.



Jeho zapínání a vypínání RideCotrol Go je integrováno do vrchní strany horní rámové trubky. Součástí je LED indikace kapacity baterie. Pomocí ANT+ lze motor spojit se smartphonem, a dostat se tak k pokročilým nastavením.



Ovládání výkonu, režimů a podobně má na starosti nenápadná ergonomická páčka RideControl Ergo 3, umístěná hned vedle levého gripu.



Kapacita plně integrované baterie EnergyPak Smart je 625 Wh. Tato kapacita se dá rozšířit ještě o 250 Wh pomocí extenderu - externí baterie.



Výkon z motoru se přenáší přes kliky Praxis Wave ™ s 36zubovým převodníkem. Padání řetězu zabraňuje chránič MRP HD2.



Mechanický pohon je dodáván Shimanem. Vzadu je 12rychlostní přehazovačka SLX Shadow+ s kazetou M6100 o rozsahu 10-51 zubů.



Kola jsou zapletena na ráfcích Giant AM 30 s vnitřní šířkou 30 mm, nábojích Shimano MT410 pomocí drátů Sapim E-Lite Race. Obuta jsou do plášťů Maxxis. Vpředu Assegai 29 x 2,6” a vzadu Dissector 29 x 2,6”.



Přední odpružení je úkolem vidlice Fox 36 Float Performance se zdvihem 150 mm.



Zadní stavba má zdvih 140 mm. Systém Maestro spolupracuje s tlumičem Fox DPS Performance EVOL.



Připravené do akce:



Takto poskládané elektrokolo ve velikosti L čeká na svého majitele u nás v MTBIKER centru v Hrádku za cenu 169 999 Kč. Jestli to není vaše velikost, tu správnou si můžete přidat do wishlistu.

Vzhledem k aktuální situaci si dovozce vyhrazuje právo měnit specifikace jednotlivých kol na základě aktuální dostupnosti komponentů. Pro kompletní informace o produktech, prosím, navštivte stránky jednotlivých výrobců či dovozců. Za rozdíly se omlouváme, ale je to jediná možnost, jak vám v aktuální sezóně kola můžeme nabídnout.
report_problem Našel (našla) jsi v textu chybu?
AdMich (Adam Michalko)
Líbí se Ti tento článek? thumb_up1thumb_down report_problem
clear
Proč se Ti článek nelíbí?
Odeslat zpětnou vazbu
Formulář se odesílá

comment Komentáře

Momentálně se tu nenachází žádný komentář. Můžeš být první.

Abys viděl(a) celou diskusi, musíš být přihlášený/á.
Formulář se odesílá
Přidej komentář
Formulář se odesílá

Podobné články

Unboxing: Superior XF 999 TR - definice „trailbiku“

Unboxing: Superior XF 999 TR - definice „trailbiku“

Hledáte kolo na celodenní vyjížďky v horách, které zvládne všemožné nástrahy terénu, a zároveň si hravě poradí i s jízdou v trail centrech na umělých překážkách? Máme pro vás tip.
Jak účinně bojovat proti větru a chladu PR článek

Jak účinně bojovat proti větru a chladu

Na teplé počasí si musíme ještě nějaký ten pátek počkat, ale jezdit nám nikdo nezakazuje. S kvalitní výbavou se to dá vždy.
Představení: Orbea Wild - esence úspěchu

Představení: Orbea Wild - esence úspěchu

Ve světě e-biků se můžete vypravit buď cestou těžkých a výkonných strojů, nebo kvůli hravosti a nižší hmotnosti musíte obětovat kapacitu baterie a nějaký ten točivý moment. Nebo že by přece jen ne?
keyboard_arrow_up