Garmin Varia UT800 - výměna akumulátoru

Přední světlo Garmin Varia je na trhu již několik let, a pokud ho používáte často, baterie ztrácí kapacitu. Následující text je návodem na výměnu a vlastně i upgrade akumulátoru na vyšší kapacitu.

Začít musím varováním. Pájení nebo svařování vodičů na akumulátor s sebou nese riziko požáru nebo dokonce výbuchu a provádět by ho měl někdo, kdo již pájku běžně používá a je si vědom správných technologických postupů.

Jak se dostat dovnitř





Typ akumulátoru




Kompletace, nabití a test




Zkušenosti z provozu


Po kompletaci jsme provedli první nabití přes měřicí přístroj. Kapacitu nového akumulátoru jsme tak zároveň ověřili.


Výdrž světla pak celkově vzrostla. Nejen proti předchozímu stavu, kdy akumulátor byl už dost unavený, ale i proti specifikaci udávané výrobcem. Na nejsilnější režim teď zvládne místo 90 minut svítit skoro 120, což je dost podstatné zlepšení.

Závěrem tedy musím konstatovat, že jinak bezvadné světlo znovu získalo původní parametry a ještě něco navíc. Investice času do výměny a pár stokorun do samotného akumulátoru se bohatě vrátila. K dokonalé spokojenosti by to chtělo ještě USB-C konektor, což pro zručného bastlíře také nebude problém.

Nakonec ještě děkuji Honzovi za samotnou práci s výměnou. Já jen zjistil, jak se do toho dostat
Zdroj fotografií: jecnak
report_problem Našel (našla) jsi v textu chybu?
clear
Proč se Ti článek nelíbí?
Odeslat zpětnou vazbu
Formulář se odesílá

Komentáře

Momentálně se tu nenacházejí žádné komentáře

Abys viděl(a) celou diskusi, musíš být přihlášený/á.
Formulář se odesílá
Přidej komentář
Formulář se odesílá

Podobné články

Garmin radar RTL 510 - výměna akumulátoru

Garmin radar RTL 510 - výměna akumulátoru

Garmin radar postupně v několika verzích existuje na trhu již mnoho let a ty první už mají obvykle akumulátor v hodně bídném stavu. Pojďme se podívat, co obnáší výměna.
Test světel KLS: kolik lumenů je potřeba?

Test světel KLS: kolik lumenů je potřeba?

Dny se krátí, ale chuť jezdit je pořád. Je však potřeba to trošku vychytat a na cestu vidět. A taky být vidět. Co nás může zajímat při výběru světla nebo blikačky? Pár světel a rozdílů mezi nimi si ukážeme v tomto testu.
Světla - vidět a být viděn je základ bezpečnosti PR článek

Světla - vidět a být viděn je základ bezpečnosti

Jako přilba patří na hlavu, na kolo patří světla. Zvlášť tehdy, jezdíte-li po silnicích s provozem nebo v „městské džungli“. Potřebujete je? Můžete vybírat u nás.

keyboard_arrow_up