napadlo mě založit tohle vlákno ohledně kol Kellys. Jsem také hrdým majitelem jednoho z nic. Můžem si tady sdělovat zkušenosti, radosti a starosti s touto značkou. Vzhledem k tomu, že kola jsou vždycky hned pryč, tak předpokládám, že tu bude sposutu majitelů této značky...
Zdravím chtěl bych se zeptat na vaše názory ohledně Kellys gate 90. Nechce se mi to znova všechno vypisovat tak to zkopíruji z již založeného téma. Díky.
Zdravím, rád bych si pořídil nové horské kolo. Konkrétně uvažuji o Kelly gate 90. Tento týden bych rád viděl a vyzkoušel v prodejně, jinak ho znám zatím jen od počítače. Momentálně jezdím na Kellys tnt 50, pořídil jsem ho minulý rok asi za 15 000 Kč. Jsem prakticky začátečník a lepší kolo jsem nikdy neměl ale zdá se mi že to tnt je spíše na občasné vyjíždky v lehčím terénu. Já jezdím cca tak 2× týdně kolem 30 km, většinou lesní cesty po kořenech, šotolina ale i asfaltky. Navíc tak třikrát nebo čtyřikrát si zajedu nějaký ten mtb maraton (1–2 hodiny). A právě při závodech se mi zdá že to kolo zaostává a dostává nejvíc zabrat. Také mi přijde že má dost vzpřímený posed.
Chtěl bych se tedy zeptat jestli mi doporučujete typ gate 90. Jde mi hlavně o ty závody, na nějaké top umístění nepomýšlím, chci si to hlavně užít. Zatím se mi zdá že na dosavadním kole se spíše nadřu a navíc od poloviny závodu v tom každou chvíli někde cvaká a skřípe. Navíc ten vzpřímený posed mi asi taky moc nepomůže.
Ještě bych měl si napsat že mám 180 cm, 75 kg. Chtěl bych do nového kola investovat cca 30 000 a v této ceně se mi typ gate 90 zdál nejlepší.
chci se zeptat, mám Kellys Gate 70 r.2018, výrobce uvádí osazení řetězem KMC X10EL . Koukám po novém řetězu, jen nevím, kolo má dvou převodník a kazetu s 11 pastorky (11-42). Přitom výše uvedený typ řetězu by měl být deseti rychlostní. Mám tedy shánět 10ti či 11ti rychlostní řetěz? Jaký používáte vy? Díky