Lapierre Aircode DRS 5.0 kolo, oranžová
Lapierre Aircode DRS 5.0 bicykel
Vyrobiť ešte rýchlejší a zároveň ešte pohodlnejší Aircode ako bol jeho predchodca sa zdalo byť nemožné. Ale znalosti konštrukcie karbónu a skúsenosti World Tour tímu Groupama FDJ, v spolupráci so špecialistami na aerodynamickú optimalizáciu dynamiky, s využitím Computational Fluid Dynamics (CFD) a následnými náročnými testami v aerodynamickom tuneli otvorili pre Aircode novú kapitolu.A že je to kapitola úspešná dokazujú hneď štyri etapové víťazstvá Arnauda Demarea na Giro d'Italia 2020! Aerodynamický a štíhly dizajn si zahráva s fyzikálnymi zákonmi a s aerodynamikou. Pri konštrukcii nového modelu boli optimalizované všetky detaily, aby bol rám čo najľahší práve v miestach, kde je najvyššia zotrvačnosť, aby sa tým zvýšil celkový výkon.
Viac integrácie. Kabeláž nehľadajte. Kvôli vylepšeniu kriviek rámu a aerodynamike je kabeláž kompletne skrytá v riadidlách a v samotnom ráme. Aby bola takáto miera integrácie dosiahnutá, bol vyvinutý nový typ predstavca, pridané 1,5" guličkové ložiská a navrhnutý nový typ prednej vidlice. Výsledkom okrem zlepšenia aerodynamiky je aj vysoká estetická hodnota nového Lapierre Aircode DRS.
Agresívnejšia geometria pre ešte vyšší výkon. Bicykel je síce aerodynamicky vylepšený, ale aký by to malo zmysel, ak by sa nevylepšila aj aerodynamika pozície jazdca? Pre dosiahnutie vyššej rýchlosti to bola zásadná úloha. Priamejším a konštantným uhlom sedlovej rúrky pri veľkostiach rámu od XS po M (74°) a od L po XL (73.5°) a mierne predĺženou hornou rámovou rúrkou bol dosiahnutý nižší, agresívnejší posed a tým znížený odpor vzduchu. Vďaka dlhšiemu rázvoru sa zlepšila stabilita prednej časti bicykla hlavne pri vysokých rýchlostiach. Zadná časť bicykla vyniká vyššou citlivosťou kvôli kratším reťazovým vzperám (405 mm)
Rýchlosť a pohodlie sa navzájom nevylučujú. S novým Aircode DRS zistíte, čo znamená jazdiť rýchlo a akoby po zamate, bez ohľadu na stav vozovky. Nové prevedenie sedlových vzpier a ich napojenie do hornej rámovej rúrky, (ktorá teraz vystupuje nad úroveň sedlovej rúrky) rozptyľuje vibrácie a zmierňuje ohybovú silu sedlovej rúrky aj sedlovky.
Výsledky sú neuveriteľné: rám je teraz o 12 % vertikálne pohodlnejší než jeho predchodca. V kombinácii s bezdušovými kolesami (všetky modely) a pneumatikami šírky 25 mm (rám aj vidlica sú kompatibilné s pneumatikami až do 28 mm) sa jazda stáva pôžitkom. Dovoľuje vám jazdiť nielen rýchlejšie, ale väčšie vzdialenosti prekonáte s menšou únavou.
Rám |
Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon
|
Vidlice |
Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon
|
Řazení |
Shimano 105 SL-R7000 Dual Control 2x11
|
Přehazovačka |
Shimano 105 RD-R7000GS
|
Přesmykač |
Shimano 105 FD-R7000FL
|
Kazeta |
Shimano 105 CS-R7000 11s 11-30T
|
Kliky |
Shimano 105 FC-R7000, 50/34T 170 mm (XS, S) 172.5 mm (M, L), 175 mm (XL, XXL)
|
Brzdy |
Shimano 105 BR7070 2x11s FM, Shimano SM-RT70 centerlock F: 160 mm/R: 140 mm
|
Kola |
DT Swiss P1850 DB23 centerlock tubeless
|
Sedlovka |
Lapierre Aero carbon 0 mm offset
|
Sedlo |
Prologo Dimension
|
Představec |
Lapierre -7°, 31.8 mm, 90 mm (XS, S), 100 mm (M), 110 mm (L), 120 mm (XL, XXL)
|
Řídítka |
Lapierre UD Carbon 40 cm (XS, S) 42 cm (M, L, XL) 44 cm (XXL) compatible with triathlon
|
Omotávka |
Lapierre Vexgel tape
|
Hlavové složení |
Acros Integrted
|
Středové složení |
Shimano PRESSFIT SMBB7141B
|
Pedály |
VP-335 Clips & Strap
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2021 |
Sada | Shimano 105 |
Počet převodů | 2 x 11 |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Průměr kol | 28" |
Materiál | karbon |
Velikost | XS |
Barva | oranžová |
Vidlice | Pevná |
Materiál kol | Hliník |
ID produktu | 117998 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.
comment Hodnocení