Prezentace Kellys - “New season”

Prezentace Kellys - “New season”

V Praze se nedávno konala prezentace slovenské značky Kellys. My jsme se jí také zúčastnili a pojďme se teď společně podívat, co si pro nás na prezentaci nazvané “New season” Kellys připravil.

Přestože už po příchodu do areálu hotelu Chateau St. Havel bylo patrné, že prim hrají elektrokola, a zejména představený model Theos F, nechám si tuto kategorii na závěr a začnu kategorií silniční.



Karbonová super střela i osvědčená klasika


Zastoupení v kategorii silniční tvořilo duo karbonových modelů URC 70 a 50, u kterých došlo ke kompletnímu přepracování rámů, včetně barevného provedení a plně integrovaných lanek a hadic vnitřkem rámu. Další viditelnou změnou jsou 35mm kola. Musím říct, že jim tyto změny prospěly a tahle dvojka budí dojem seriózních závoďáků. Sedmdesátka byla osazena, jak už je zvykem, Ultegrou, padesátka byla na 105ce.
Hliníkové modely ARC byly v plném počtu a tedy 50, 30 i 10, přičemž ani u jednoho z modelů jsem nezaznamenal viditelnou změnu, ať už v barevném provedení, nebo v osazení.



Gravel je na výsluní a v Kellysu to vědí


Když se podíváte na stránky výrobce do kategorie gravel, naleznete tam 4 modely Soot, a to 90, 70, 50 a 30. Nově je tato série ještě doplněna o karbonový model 80, který byl k vidění v sympatické zelené metalíze, osazený na GRXu, s dvojplackou a deseti převody vzadu. Vedle něj zaujímal místo levnější hliníkový model Soot 30 v modrém provedení, který už je znám z předchozího roku a na kterém jsem opět nenašel zásadní změny. Zajímavostí však byl i poslední kousek z modelové řady Soot s označením 20. Různě na internetu se dají o tomto modelu najít kusé informace a produktové fotky, avšak vždy je u něj uvedeno “Připravujeme”. Teď tady ale stál, aby dokázal, že opravdu existuje. Jedná se o nejzákladnější hliníkový model 2x8 na Clarisu. Tak trochu raritou u tohoto modelu jsou rovná řídítka.



Kosmetické změny u hardtailů


U pevných rámů se změny nekonají a s drobnými barevnými odlišnostmi Kellys u všech zavedených modelů plynule pokračuje i v další sezóně.

Nové barvy u fullů, ale i jedna novinka


Enduro řada Swag dostala ke známým barvám ještě modré provedení a oblíbená trailová řada Thorx se rozrostla o bílou variantu.
Do rodiny sjezdového modelu Noid, který byl nabízen ve variantách 29” a 27,5”, přibyla mullet verze, a nabídka tohoto populárního sjezďáku je tak kompletní. Tato změna se týká jak nejvyšší specifikace Noid 90, tak i té nižší Noid 70. I tady se prohnala barevná bouře a aktuální provedení můžete vidět na obrázcích výše.



Baterky, motory, prostě e-biky


Jak jsem předeslal v úvodu, nejvíce rušno bylo jednoznačně v sekci e-biků. Samozřejmě veškerou pozornost na sebe strhávala řada Theos F, která čekala na své oficiální představení dlouhé dva roky.
Enduro Theos je vrcholem nabídky výrobce. Bude se nabízet ve více provedeních. K vidění byl aktuálně nejvyšší model F90 a F70. Obě provedení jsou postavena na rámu z termoplastického kompozitu kombinovaného s ocelovými vlákny (pro ty, které to zajímá – konkrétně je v katalogu uvedeno: Thermoplastic Hybrid Steel-Carbon Composite a.k.a. FEATHER® assembled by advanced robotic manufacturing / Think Link suspension system).
Vyšší model je na dvanáctirychlostním XT Di2, nižší model pak na “obyč” XT 1x11. Oba modely shodně budou disponovat baterií o kapacitě 725 Wh a motorem Shimano EP8 s 85 Nm. A oba modely budou dostupné v provedení mullet.
K řadě Theos můžu prozradit ještě to, že modely F90 a F70 nabídka končit nebude a už teď výrobce pracuje na jejím rozšíření, a to jak směrem nahoru, tak i dolů. Víc bohužel prozradit nemůžu, protože tyto informace si Kellys zatím střeží.



Co se týče ostatních stěžejních elektro modelů – Tygon a Tayen, ty budou všechny osazeny motorem Panasonic GX Ultimate s 90 Nm a shodně budou mít i baterii o kapacitě 725 Wh. Dostupné budou v provedení s 27,5” a 29” koly, a to vždy v závislosti na velikosti rámu, kdy pro S bude dostupná verze s 27,5” a pro ostatní velikosti M, L a XL pak budou 29”.



Snad se mi podařilo zachytit to nejdůležitější. Všechna kola by měla být k vidění na stránkách výrobce v nejbližších měsících.
report_problem Našel (našla) jsi v textu chybu?
Líbí se Ti tento článek? thumb_up5thumb_down comments 4 komentáře report_problem
clear
Proč se Ti článek nelíbí?
Odeslat zpětnou vazbu
Formulář se odesílá

comment Komentáře

Abys viděl(a) celou diskusi, musíš být přihlášený/á.
Formulář se odesílá
Přidej komentář
Formulář se odesílá

Podobné články

Video: Výber gravel bicykla pre ženu play_arrow

Video: Výber gravel bicykla pre ženu

Musí si cyklistka vyberať len z ponuky bicyklov určených pre ženy? Aké komponenty sú dôležité, na čo sa pri výbere gravelu zamerať?
microSHIFT Advent - seznámení s gravel sadou od staronového výrobce

microSHIFT Advent - seznámení s gravel sadou od staronového výrobce

Občas někde zahlédnu nějakou, v tu chvíli pro mě novou, značku. Nebo takovou, která je tady sice už nějakou chvíli, ale až tak vidět není. Co si budeme povídat, Sram a Shimano prostě drží nadvládu a nějaké to malé sousto ze zubů krokodýla občas vyzobnou nějaké jiné, menší značky.
Test: Lezyne Sport Gravel Drive - dílenská pumpa nejen pro gravely

Test: Lezyne Sport Gravel Drive - dílenská pumpa nejen pro gravely

Velká dílenská pumpa je základním vybavením každé dílny. Bez pořádné pumpy se neobejdete, ať už na kole ročně najezdíte 300 km, nebo 30 000 km. Na trhu existuje nespočet verzí dílenských hustilek, na pohled snad všechny vypadají úplně stejně a zorientovat se v nabídce na trhu není úplně jednoduché.
keyboard_arrow_up