Unboxing: Titici ALL-IN - i hliník může být exkluzivní

Hledáš něco, co nemají všichni, něco, s čím se neztratíš v davu? Pokud máš rád ruční práci a ceníš si netuctového přístupu k technologiím, podívej se na tento gravel.

Italská značka Titici přináší ve spolupráci s výrobcem hliníkových trubek Dedacciai ručně svařovaný gravelový rám s vnitřním vedením kabeláže. Je doplněn karbonovou vidlicí vlastní konstrukce. Řadicí bowdeny 11rychlostního pohonu a hydraulické hadice brzd jsou integrovány přímo do představce.

Model ALL-IN je určen pro jízdu po zpevněných i nezpevněných cestách. Vyrábí se ve velikostech S, M, L a XL, nám se do unboxingu dostala velikost L a nyní se podíváme na detaily jeho výbavy.

Specifikace

  • Rám: Dedacciai Custom DB slitina, dvakrát zeslabovaný
  • Vidlice: Titici Gravel Disk Full Carbon ACR, celokarbonová
  • Řazení: SRAM Apex 1
  • Přehazovačka: SRAM Apex 1, 11rychlostní
  • Kazeta: SRAM PG-1130, rozsah 11 - 42 zubů
  • Řetěz: SRAM PC-1110
  • Kliky: SRAM Apex 1 GXP, délka 170 mm, převodník 42 zubů
  • Brzdy: SRAM Apex 1
  • Kola: Fulcrum Rapid Red 900, bezdušová
  • Pláště: Pirelli Cinturato Gravel RC Classic, rozměr 700x40C
  • Sedlovka: Deda Elementi ZERO, průměr 31,6 mm
  • Sedlo: Selle Italia NOVUS EVO BOOST TI316, titanové ližiny
  • Představec: Deda Elementi SuperBox, délka 100 mm
  • Řídítka: Deda Elementi GRAVEL100, šířka 420 mm
  • Omotávka: Deda Elementi

Geometrie

geometria rámu TITICI ALL-IN

Unboxing

Z krabice opatrně vyjmeme dobře chráněný rám a hned jej uchytíme do montážního stojanu. Odbalování pěnové ochrany budeme provádět postupně, jak budeme procházet jednotlivé montážní úkony. Příště to už snad bude recyklovaný materiál…

TITICI ALL-IN
bicykel TITICI ALL-IN
Kokpit je tentokrát poskládaný a nasazený na krku vidlice. Ve velikosti L má šířku 420 mm, je doplněn koženou omotávkou Selle Italia. V původní specifikaci figurovala klasická EVA omotávka od výrobce Deda Elementi.

Řídítka i představec jsou však od zmíněného výrobce. Ten má společnou minulost právě s výrobcem trubek pro kola Dedacciai. Totiž Deda Elementi byla součástí společnosti Dedacciai, než se v roce 1999 osamostatnila, aby mohla svou vášeň pro cyklistiku dále rozvíjet. Tento rozvoj vyústil například i do představce SuperBox o délce 100 mm, který umožňuje vést kabeláž vnitřkem.

Deda Elementi SuperBox
Deda Elementi SuperBoxDeda Elementi SuperBox

Přesuneme se k sedlové trubce, kam upevníme sedlovku Deda Elemeti ZERO o průměru 31,6 mm. Nelze nezmínit to, jak sedlo Selle Italia Novus EVO s nubukovým potahem ladí s omotávkou. Podíváme se na to ještě blíže, až bude ALL-IN poskládaný.


V dalších krocích se pustíme do montáže kol. U zadního kola tomu předchází ještě montáž přehazovačky. Potom pomocí pevné osy upevníme zadní kolo a totéž uděláme i vpředu.

TITICI ALL-IN

Pokud mají Italové pro něco skutečně cit, je to design. Omotávku a sedlo jsme již zmínili, ale i zbytek kola stojí za to. Hnědý rám, označený jako „Chocolatte“, vkusně doplňují pláště Pirelli Cinturato s hnědou bočnicí. Kontrastem je pak černá vidlice a do černa laděné komponenty. Gravelu tento typ zemitých barev skutečně sedí a design patří z našeho pohledu jednoznačně mezi ty povedené. Celkovému dobrému dojmu přispívá i „uklizená“ kabeláž.

TITICI ALL-IN chocolate/black mattTITICI ALL-IN chocolate/black matt
TITICI ALL-IN chocolate/black matt
Načrtli jsme už obutí v retro stylu. Pláště Cinturato Gravel RC s bočnicí Classic mají rozměry 700x40C, což je zároveň i maximální doporučený rozměr plášťů pro toto kolo. Jsou obuty na kolech Fulcrum Rapid Red 900 DB s vnitřní šířkou ráfku 22 mm. Kola byla vyvinuta cíleně pro gravel kola, čemuž odpovídá jejich odolnost a lze je použít i jako bezdušová.

kolesá Fulcrum Rapid Red 900, plášte Pirelli Cinturato Gravel RC Classic 700x40Ckolesá Fulcrum Rapid Red 900, plášte Pirelli Cinturato Gravel RC Classic 700x40C

Pohon kola tvoří jednopřevodníková sada SRAM Apex 1. Rozměníme-li to na drobné, skládá se z kazety SRAM PG-1130 s rozsahem 11 - 42 zubů, klik o délce 170 mm (pro velikost L) a 42zubového převodníku. Spojuje je řetěz SRAM PC-1110, který přesouvá nahoru-dolů šaltr SRAM Apex 1. Ze stejnojmenné sady jsou také hydraulické brzdy spolupracující se 160 mm brzdovými kotouči SRAM Centerline o průměru 160 mm vpředu i vzadu.

TITICI ALL-IN unboxing
TITICI ALL-IN

Karbonová vidlice pochází z inženýrských návrhů výrobce Titici, který karbon v různých podobách zpracovává vlastním způsobem s pomalu polymerující pryskyřicí. Pryskyřice tak získává dost času na dostatečné nasycení karbonových vláken a pracovníci dost času na precizní položení vrstev do formy. Karbonová vidlice Titici Gravel Disk Full Carbon ACR umožňuje díky přítomnosti úchytů montáž nosičů na zavazadla, což se jistě hodí, rozhodnete-li se vyrazit za několikadenním dobrodružstvím.

TITICI Gravel Disk Full Carbon ACR
Určitě vás zajímá i hmotnost tohoto gravelového kola. Bez pedálů ve velikosti L je to 10,21 kg.

hmotnosť bicykla TITICI ALL-IN - 10,21 kg

Fotogalerie

TITICI ALL-IN chocolate/black matt, Deda Elementi SuperBox, Deda Elementi GRAVEL100TITICI ALL-IN chocolate/black matt
TITICI ALL-IN chocolate/black mattTITICI ALL-IN chocolate/black matt, Selle Italia Novus EVO Nubuk
TITICI ALL-IN chocolate/black mattTITICI ALL-IN chocolate/black matt

Titici ALL-IN ukazuje, že i hliníkové kolo může být lehké a vhodné například i na závody. To je totiž jedna z věcí, kterou tento italský výrobce dává do každého svého kola – závodního ducha. Vyraž na závod, trénuj nebo zkrátka jen tak jezdi.

Italský rukopis najdeš ve slitině trubek, ručním svařování, zpracování karbonu a v neposlední řadě také v designu. Doporučená cena kola je 89 599 Kč, najdeš ho v našem MTBIKER shopu.
Zdroj fotografií: archiv redakce
report_problem Našel (našla) jsi v textu chybu?
redakcia 

Podobné články

Unboxing: Pinarello Grevil F7 Rival eTap AXS - pohodlí dělá rozdíl

Unboxing: Pinarello Grevil F7 Rival eTap AXS - pohodlí dělá rozdíl

Existuje gravel, který zachovává minimalismus, nemá mechanické pružící prvky, ale přesto je velmi pohodlný?
Unboxing: BMC Kaius 01 THREE - závodní „štěrkolet“

Unboxing: BMC Kaius 01 THREE - závodní „štěrkolet“

Toto kolo bylo vyvinuto a postaveno s jediným hlavním účelem - aby bylo tím nejrychlejším kolem na nezpevněných cestách. Podařilo se v BMC tento cíl naplnit?
Unboxing: Marin DSX 2 - řešení pro nerozhodné?

Unboxing: Marin DSX 2 - řešení pro nerozhodné?

Víte, jak se řekne na tři písmena kolo, které bude vhodné na cyklostezky, výlety po zpevněných cestách, dojíždění do práce či fitness ježdění? Přece DSX.
keyboard_arrow_up