Superior XF 9.9 Team 29 kolo, gloss carbon/red carbon
Superior XF 9.9 Team 29 bicykel
Rám |
SU-01.2, Carbon MTB Race Pro, Advanced Race Geometry, Travel 110-120 mm, Integrated Cable routing, BB92, 3D alloy one pice link, Carbon swingarm, SR dropout, Boost Thru Axle 148x12 mm, Inner cable routing, Dropped seat post ready
|
Vidlice |
DT Swiss F232 ONE, Tapered, 15x110 mm axle, 120 mm travel
|
Tlumič |
DT Swiss R232 ONE, size 190x45 mm, ODL
|
Řazení |
Shimano XTR SW-M9250-IR, Di2, 12 speed
|
Přehazovačka |
Shimano XTR RD-M9250, Shadow Plus Design
|
Kazeta |
Shimano XTR CS-M9200, 12-speed, 10-51T
|
Řetěz |
Shimano XTR CN-M9100
|
Kliky |
Shimano XTR FC-M9200, 34T
|
Brzdy |
Shimano XTR M9200, hydraulic disc brake
|
Brzdové kotouče |
Shimano RT-CL900, 180 mm/160 mm
|
Kola |
DT Swiss XRC 1200 SPLINE®, Carbon, CL, 15x110 mm/12x148 mm, SH12, Tubeless Ready
|
Přední plášť |
Schwalbe Rick Evo, TL-Ready, XC Pro, 29x2.4", ADDIX Speed
|
Zadní plášť |
Schwalbe Rick Evo, TL-Ready, XC Pro, 29x2.4", ADDIX Speed
|
Sedlovka |
SRAM Reverb AXS dropper post, 30.9 mm
|
Sedlo |
Fizi:k Ridon X1, Carbon
|
Řídítka |
ONE Carbon Integrated Cockpit ICR
|
Omotávka |
ONE Race, Lock-On
|
Hlavové složení |
Acros AZX-1305R1S, ICR, ZS56/28.6 - ZS56/40, BlockLock 150°, Stainless Bearings
|
Středové složení |
Shimano BB-71-41A, PressFit, shell 41x92 mm
|
Podsedlová objímka |
ONE CC-080A, 34.9 mm, Black
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2025 |
Počet převodů | 1 x 12 |
Sada | Shimano XTR, Shimano XT |
Barva | gloss carbon/red carbon |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Karbon |
Průměr kol | 29" |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Vzduchová |
Zdvih vidlice | 120 mm |
Zdvih zadní stavby | 120 mm |
Teleskopická sedlovka | ano |
Typ tlumiče | Vzduchový |
ID produktu | 310695 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení