Wilier Urta Max SLR 29 kolo, tmavě modrá
Wilier Urta Max SLR 29 bicykel
S tímhle kolem nebude problém ani jízda v náročném terénu, ani závody. Kvalitní výbava bez kompromisů, kterou využijí milovníci dobrodružství i pravidelní účastníci závodů.
Rám |
Urta Max SLR - Carbon Monocoque Frame HUS MOD + High Impact Carbon Weave
|
Vidlice |
RockShox SID Ultimate 3P D1, 120 mm
|
Tlumič |
RockShox SID Luxe Ultimate 3P, 190x45 mm
|
Řazení |
SRAM AXS POD
|
Přehazovačka |
SRAM GX Eagle AXS T-Type RD-GX-E-B1
|
Kazeta |
SRAM GX Eagle T-Type CS-XS-1275-A1, 10-52T
|
Řetěz |
SRAM GX Eagle T-Type Flattop CN-TTYP-GX-A1
|
Kliky |
SRAM GX Eagle AXS T-Type FC-GX-D1, 32T
|
Brzdy |
Shimano Deore BL-M8100 + BR-M8100
|
Brzdové kotouče |
Shimano RT-MT800 180 mm/ 160 mm, CL
|
Kola |
Miche 966 SPR Alloy 29" TLR
|
Pláště |
Vittoria Mezcal XC-Trail 29x2.25" TLR
|
Sedlovka |
KS LEV SI Dropper Post 100 mm Travel ⌀ 31.6 mm
|
Řídítka |
Urta Max Bar Integrated Carbon Stem and Bar -27° (285 g +/- 5%)
|
Hlavové složení |
Across Headset AIF610
|
Sedlo |
Selle San Marco Shortfit 2
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | neurčeno |
Počet převodů | 1 x 12 |
Sada | Shimano XT, Shimano Deore, SRAM GX |
Barva | tmavomodrá |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Hliník |
Průměr kol | 29" |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Vzduchová |
Zdvih vidlice | 120 mm |
Tlumič | Vzduchový |
Zdvih zadní stavby | 120 mm |
Teleskopická sedlovka | ano |
ID produktu | 347735 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení